Pobierz klienta
Regulamin ogólny
§1. Postanowienia ogólneNiniejszy Regulamin określa zasady użytkowania gry Altaron. Obejmuje on wszystkie serwery gry, a także forum, wraz ze wszystkimi jego podstronami, znajdujące się pod adresem forum.altaron.pl, oraz stroną główną i jej podstronami znajdującą się pod adresem altaron.pl.
- Użyte w regulaminie zwroty oznaczają:
- Altaron - zarówno serwer gry o tej nazwie jak i serwis znajdujący się pod adresem altaron.pl.
- Administracja - osoby odpowiedzialne za obsługę gry, serwisu, forum oraz płatności związanych z usługą Statusu Szlacheckiego.
- Użytkownicy - osoby zarówno zarejestrowane na stronie altaron.pl, jak i potencjalnie zainteresowane rejestracją.
- Status Szlachecki - usługa premiowanego czasu w grze Altaron.
- Klient gry - oprogramowanie instalowane na komputerze użytkownika służące do łączenia się z serwerem gry.
- Konto w grze - zarejestrowane konto użytkownika.
- Postać i przedmioty wirtualne - atrybuty każdego zarejestrowanego użytkownika posiadającego konto w grze Altaron traktowane jako usługa.
- Altaron - zarówno serwer gry o tej nazwie jak i serwis znajdujący się pod adresem altaron.pl.
- Użytkownik łącząc się z serwerem gry Altaron jednocześnie akceptuje warunek, iż twórcy serwera nie biorą na siebie odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wynikłe w toku użytkowania serwera, jak i również innej aplikacji, której użytkownik użyje do łączenia się z grą Altaron. Użytkownik oświadcza także, że jest prawnie świadomy i odpowiedzialny za używanie jakichkolwiek innych programów, do łączenia się z grą Altaron.
Przykład: W przypadku wykorzystania w tym celu klienta Tibii, stworzonego i prawnie zastrzeżonego przez firmę CipSoft GmbH, nie jesteśmy odpowiedzialni za jakiekolwiek kwestie prawne wynikłe pomiędzy CipSoft GmbH a graczem. - Administracja dokłada wszelkich starań, aby serwery gry działały nieprzerwanie 24 godziny na dobę, jednakże przewiduje przerwy techniczne i konserwacyjne, jak i przerwy spowodowane zdarzeniami o charakterze sił wyższych. Wobec tego Administracja nie ma obowiązku zwracania za utracony w ten sposób czas związany z usługą Konta Szlacheckiego.
- Administracja nie gwarantuje możliwości gry bez opóźnień mających swoje podłoże w sieciach szkieletowych operatorów od których serwer gry jest zależny. W przypadku kiedy gracz utraci swoje atrybuty na skutek awarii serwera - Administracja nie jest zobowiązana do ich zwrotu.
- Konta w grze Altaron bez Statusu Szlacheckiego, na które nie logowano się od ponad 90 dni, mogą być skasowane przez administrację.
- Administracja nie ma obowiązku interwencji w sprawach kradzieży, przywłaszczenia postaci czy przedmiotów przez osoby trzecie.
- Konto gracza jest własnością Administracji gry Altaron, a jego jedynym użytkującym jest gracz, który je zarejestrował.
- Gracz jest odpowiedzialny za wszelkie zachowania na zarejestrowanym przezeń koncie, nawet spowodowane przez wrogą działalność osób trzecich.
- Administracja nie ma obowiązku odpowiedzi na wszystkie wiadomości przesłane do niej.
- Aktualności i regulaminy publikowane na stronie altaron.pl jak i na forum.altaron.pl są wiążące w równym stopniu jak regulamin. Niezapoznanie się z ich treścią nie zwalnia z obowiązku ich przestrzegania.
§2. Postanowienia dot. użytkowania
- Wszelkie pliki dostępne na forum są własnością użytkownika, który je udostępnił. Administracja nie bierze odpowiedzialności prawnej w przypadku złamania praw autorskich przez któregoś z użytkowników.
- Administracja nie gwarantuje poprawnego działania serwisu oraz nie bierze na siebie odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wynikłe w toku użytkowania gry Altaron, jak i również innej aplikacji, używanej do łączenia się z serwisem.
- Użytkownik tworząc konto w grze tworzy je równocześnie na forum. Wszelkie czynności wykonywane na forum mają konsekwencje w grze i na odwrót.
- Rozgrywka jest darmowa, istnieje jednak możliwość kupna usługi premiowanego czasu - Statusu Szlacheckiego.
§3. Postanowienia dot. zakupu usługi czasu premiowanego w grze Altaron
- Usługa Statusu Szlacheckiego jest w grze Altaron czasem premiowanym umożliwiającym wykorzystywanie dodatkowych możliwości opisanych dokładnie pod adresem: altaron.pl/premium.
- Administracja gry Altaron ani żadne inne podmioty nie zajmują się sprzedażą usługi Statusu Szlacheckiego w rozumieniu ścisłym. Sprzedawane są usługi (w postaci rozwijania przedstawionej fabuły, rozwijania serwera, administracji strony i forum), zaś ich zakup może zostać nagrodzony w postaci usługi Statusu Szlacheckiego na podstawie przyjętych i przedstawionych przeliczników. Przyjmowaniem płatności od klienta zajmują się serwisy: Płatności.pl, PayPal, MoneyBookers oraz operatorzy SMS Premium.
- Za wydanie usługi Statusu Szlacheckiego odpowiedzialna jest Administracja gry Altaron. By korzystać z zakupionej usługi należy ją aktywować w tabeli ostatnich transakcji pod adresem altaron.pl/premium. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek nieprawidłowości w zakupie usługi Statusu Szlacheckiego, Użytkownik zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Administracji o tym fakcie poprzez wysłanie wiadomości e-mail ze stosownym opisem, na adres: platnosci@altaron.pl. Reklamacje muszą zawierać minimum podane poniżej informacje, w przeciwnym razie nie będą brane pod uwagę:
- Nazwę konta, którego dotyczyła Usługa,
- Numer telefonu, z którego został wysłany SMS (w przypadku Płatności SMS),
- Kod wysłany w SMS (w przypadku Płatności SMS),
- Data i czas transakcji.
- Administracja zobowiązuje się do odpowiedzi na zgłoszenie do 30 dni roboczych od momentu potwierdzenia wpłynięcia zgłoszenia.
- Administracja nie ma wpływu na czas księgowania się przesłanych płatności na rzecz usługi Statusu Szlacheckiego.
- Administracja nie ponosi odpowiedzialności za awarie banków, ich przerwy techniczne, indywidualne ustawienia na koncie internetowym, czy inne opóźnienia które nie wynikają z winy Administracji.
§4. Postanowienia dot. klienta gry
- Do połączenia z serwerem gry Altaron, należy pobrać oficjalny klient Projektu Altaron, który jest zamieszczony na stronie altaron.pl. Administracja nie odpowiada za jego używanie oraz ewentualne szkody, które może wyrządzić w systemie użytkownika. Klient Altaronu jest dystrybuowany w formule 'tak jak jest' (ang. as is), bez jakichkolwiek gwarancji lub warunków domniemanych i narzucanych wprost, w tym dotyczących działania i przydatności do określonego celu.
§5. Postanowienia końcowe
- Wszelkie spory związane z wykonaniem niniejszego regulaminu będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne.
- ILOP zachowuje prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu.
Regulamin usługi Doładowania SMS
§1. Uwagi ogólne
- Usługa Doładowania SMS (dalej Usługa) jest dostępna dla wszystkich użytkowników sieci GSM, którzy posiadają kartę SIM zakupioną u jednego z polskich operatorów sieci GSM.
- Użytkownicy telefonów komórkowych bądź innych urządzeń o odpowiednich funkcjonalnościach mogą korzystać z serwisów multimedialnych utrzymywanych przez iLop Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 55/73, REGON: 142818644, NIP: 7010281501, KRS: 0000378292 Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Kapitał zakładowy 50.000,00 zł (dalej "ILOP"). Dostarczanych przez operatorów komórkowych w granicach obowiązującego w Polsce prawa, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Użyte w Regulaminie zwroty oznaczają:
- GSM - (the Global System for Mobile Communications) system komórkowej telefonii cyfrowej;
- Operator - operator sieci GSM świadczący usługi GSM; Operatorami prowadzącymi działalność na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej są: Polkomtel S.A., Polska Telefonia Komórkowa Centertel Spółka z o.o., Polska Telefonia Cyfrowa Spółka z o.o., P4 Spółka z o.o., Sferia S.A.;
- SMS - (short message system), system krótkich wiadomości tekstowych;
- Premium SMS - skrócony numer specjalny o podwyższonej wartości umożliwiający obciążenie konta abonenta (post-paid) lub użytkownika (prepaid).
- GSM - (the Global System for Mobile Communications) system komórkowej telefonii cyfrowej;
- Każda osoba (dalej Klient), która przystępuje do korzystania z Usługi i wysyła wiadomość SMS Premium na którykolwiek z numerów Premium SMS (7169, 73806, 74866, 75550, 91909, 92505) przyjmuje do wiadomości i akceptuje warunki niniejszego regulaminu.
§2. Korzystanie z Usługi
- Aby zakupić za pośrednictwem Premium SMS usługę Statusu Szlacheckiego należy wysłać na wskazany numer Premium SMS wiadomość o treści podanej na podstronie zakupu usługi Statusu Szlacheckiego. By korzystać z zakupionej usługi należy ją aktywować w tabeli ostatnich transakcji pod adresem altaron.pl/premium.
- Koszt wysłania jednej wiadomości Premium SMS/MMS to, w zależności od numeru:
- numer 75550 - cena 5 zł (bez VAT);
- numer 91909 - cena 19 zł (bez VAT);
- numer 92505 -cena 25 zł (bez VAT);
- Opłaty za korzystanie z Usługi pobierane są przez Operatorów Sieci GSM.
- W odpowiedzi na zamówienie Klient otrzyma SMS o treści właściwej dla charakteru serwisu.
W przypadku wysłania Premium SMS/MMS o błędnej treści bądź na nieodpowiedni numer Premium SMS/MMS Klient poniesie koszt wysłania wiadomości oraz otrzyma od ILOP SMS-a zwrotnego z informacją o błędzie. - Żadna informacja zamieszczona na stronach www wydawcy nie stanowi oferty sprzedaży (w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego) jakiegokolwiek towaru lub usługi prezentowanej na stronie internetowej i nie może stanowić podstawy do formułowania roszczeń o zawarcie umowy sprzedaży towaru lub usługi. Opłaty za korzystanie z Serwisów (nabycie Elementów Multimedialnych) pobierane są przez operatorów sieci komórkowych, którzy są dostawcami Elementów Multimedialnych.
- Użytkownikom przysługuje prawo do wykorzystania zakupionego Kodu SMS tylko w zakresie użytku osobistego.
- Kopiowanie, wyświetlanie lub przekazywanie danych jest zabronione.
§3. Odpowiedzialność
- ILOP oświadcza, że dołoży najwyższej staranności, aby Usługa świadczona był na jak najwyższym poziomie.
- ILOP nie ponosi odpowiedzialności za problemy w funkcjonowaniu Usługi związane z jakością usług świadczonych bezpośrednio przez Operatora sieci GSM oraz niedostępnością wiadomości w sieci odbiorcy.
- ILOP nie ponosi odpowiedzialności za niedziałanie lub nienależyte działanie Usługi związane z niedziałaniem lub nienależytym działaniem sieci Internet oraz za opóźnienia w świadczeniu usług spowodowane siłą wyższą. W rozumieniu niniejszego Regulaminu za siłę wyższą należy rozumieć w szczególności: strajk, decyzje administracyjne, orzeczenia sądowe, awarie sieci telekomunikacyjnych lub systemów gateway innych firm, nieprawidłowości w funkcjonowaniu operatorów sieci GSM i Internetu. W przypadku zaistnienia siły wyższej, ILOP uprawnione będzie do przesunięcia terminu świadczenia usług do czasu usunięcia przeszkód i zrównoważenia systemu.
- ILOP nie ponosi odpowiedzialności za treści, informacje oraz materiały (pobrane z sieci Internet) ani za skutki ich wykorzystania.
- ILOP nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania usługi przez użytkowników.
- Niezależnie od powyższych ustaleń ILOP ma prawo zaprzestać świadczenia Usługi w każdym czasie, jeżeli takie uzasadnione żądanie zostanie zgłoszone wobec niego przez Operatora. Z zastrzeżeniem odpowiednich przepisów prawa oraz niniejszego regulaminu, ILOP nie odpowiada za szkody spowodowane wadliwym działaniem klienta gry, systemu transmisji, w tym awariami sprzętu, opóźnieniami i zakłóceniami przesyłu informacji.