Altaron

Witaj w Altaronie!

Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!

 

Artykuł XXII - Olimp

Bardzo daleko od bezpiecznych klasztorów Neolithu, gdzie zwykły śmiertelnik nie ma wstępu, znajduje się miejsce. Miejsce tak niedostępne i nieznane, że wielu nie wierzy nawet w jego istnienie. Jest to lokacja, w której obradują bogowie, spędzając często długie godziny nad dysputą doty...

 

Artykuł XXI - Korwin

Witajcie! Zazwyczaj Altarońskie artykuły dotyczą pewnych miejsc, ciekawych lokalizacji czy też ważnych historycznych wydarzeń. Jak dotąd pojedyncze jednostki były omijane. Nasza uwaga, moja jak i wasza, skupiała się głównie na ogólnej fabule Altaronu. Mało kto poświęcał ją szczeg...

 

Artykuł XX - Gildia Elementalistów

Witajcie przyjaciele! Każdy z nas przemierzając ulice Neolithu natknął się pewnie na ogromny budynek jakim jest siedziba elementalistów. Określając jej dokładne położenie, powiemy że mieści się przy skrzyżowaniu ulic Gildyjnej i Głównej. Od progu wita nas Krzesimir. To z nim rozma...

Krótkie wiadomości
07.04Współtwórca techniczny Tron odszedł z Projektu. Dziękujemy mu za pr ...
04.04Przypominamy, że 10 kwietnia dobiega końca obecny event. Wszystkie zna ...
08.03W dniu dzisiejszym wyłączony został publiczny serwer testowy. Dzięku ...
28.02Do grona administracji dołączył nowy administrator Altrel. Życzymy u ...
27.02W związku z atakami DDOS wymierzonymi w infrastrukture serwerowni w kt ...

2014-04-18 17:17:38 Altrel

Zapowiedź II

Witajcie!
Dzisiejsza zapowiedź będzie dotyczyła nowych systemów w rozgrywce, które dla Was stworzyliśmy, jak i opisie zmian, których dokonaliśmy w już istniejących.
Tajemnicą poliszynela jest fakt, iż staramy się, by Altaron stał się grą ciekawą, wymagającą myślenia oraz stawiającą przed Graczem coraz to nowe, interesujące wyzwania.
Podczas prac nad aktualizacją, duży nacisk położyliśmy na urozmaicenie i rozbudowanie gry o systemy, które dadzą Graczom wiele swobody w działaniu, a przy tym pobudzą gospodarkę jak i interakcje wśród społeczności. Ponadto drogi rozwoju postaci zostaną bardziej "rozwidlone".
  • UMIEJĘTNOŚĆ SIŁY
    Obecną umiejętność walki wręcz zastąpiliśmy siłą.
    Rozwijanie tej umiejętności będzie ważnym aspektem w grze, ponieważ to od niej zależeć będzie, czy jesteśmy w stanie założyć daną część ekwipunku czy też nie. Co więcej - siła wpływać będzie na ilość obrażeń zadawanych podczas ciosów krytycznych.
    Ponadto - postacie, które będą miały większą umiejętność siły, będą w stanie udźwignąć więcej rzeczy.
    Posiadanie dużej umiejętności siły będzie więc jednym z priorytetów podczas gry, szczególnie dla bohaterów zadających duże obrażenia fizyczne.
    Co więcej stosunek obciążenia postaci do jej maksymalnego udźwigu determinować będzie prędkość z jaką się ona porusza.




  • CIOSY KRYTYCZNE
    By gra stała się bardziej ekscytująca - wprowadziliśmy ciosy krytyczne.
    Wojownicy oraz zwiadowcy, którzy zadają obrażenia fizyczne od teraz będą posiadali możliwość zadania ciosu krytycznego.
    Umiejętność ta zależeć będzie od dwóch współczynników: zręczności oraz siły.
    Zręczność wpływać będzie na częstotliwość zadawania tychże ciosów. Siła natomiast, jak już wyżej wspomniano, na ilość obrażeń zadanych przez ten cios.
    Otworzyliśmy zatem nowe drogi rozwoju postaci i to od Was - Graczy, zależeć będzie, którą wybierzecie!


  • ZMIANY W ZESTAWACH
    Stwierdziliśmy, że obecne bonusy od zestawów są zbyt duże oraz sam system jest niezbyt interesujący. Postanowiliśmy więc wprowadzić szereg zmian w tym elemencie gry.
    Większość bonusów otrzymywanych za skompletowanie zestawów zostało usuniętych. Od teraz, by mieć dodatek do swojego rynsztunku, należy go ulepszyć specjalnym kamieniem. Jednak, by móc to zrobić, dany przedmiot musi posiadać wnękę. Prawda, że zapowiada się ciekawie? To jednak nie wszystko!
    Kamienie mają różne jakości. Zależą one w dużej mierze od umiejętności alchemii postaci, która je tworzy.
    Stworzyliśmy szereg nowych bonusów, które sprawią, że gracz często będzie stawał przed dylematem, którą część ekwipunku ubrać na daną okoliczność.


  • PVP/WARMODE
    Jeśli chodzi o walkę między Graczami tu również poczyniliśmy znaczne kroki w celu umożliwienia prawdziwych walk między klanowych, a przy tym protekcji niskopoziomowych graczy. Oto lista zmian:

    1. Wprowadzono punkty pvp. Za pokonanie jakiegokolwiek Gracza (oprócz walk w trybie wojny między-klanowej), agresor/atakowany otrzymuje daną liczbę punktów w zależności od tego kto kogo pokonał. Za pokonanie Gracza równego, bądź silniejszego od siebie - 1 pkt. W przypadku Graczy słabszych - odpowiednio więcej (maksymalnie 5 pkt).
    2. Punkty PVP otrzymuje tylko jedna osoba. Mianowicie ta, która jako ostatnio zadała obrażenia pokonanemu przeciwnikowi.
    3. Została dodana możliwość walk między klanowych. W walkach tych określa się limit punktowy oraz czasowy do jej zakończenia. System ten znajdować się będzie w całości na stronie gry. Informacje o danych wojnach wyświetlane są również na czacie klanu. Gracze, którzy są w wojnie nie zdobywają na sobie punktów pvp, tylko uzyskuje je odpowiedni klan. Po rozpoczęciu wojny zablokowana zostanie możliwość zapraszania nowych członków do klanu jak i opuszczenia go.
    4. Nie ma białych/niebieskich czaszek.
    5. Czerwoną czaszkę zdobywa się po przekroczeniu 45 pkt. pvp przez 30 dni (liczone w momencie zalogowania). Gdy gracz ma czerwoną czaszkę - traci jak dotychczas całość ekwipunku oraz większą ilość doświadczenia. Podczas posiadania tej kary, błogosławieństwa nie działają i jeśli były kupione - zostają aktywowane po zniknięciu czaszki.
    6. W momencie przekroczenia 90 pkt - możliwość atakowania innych Graczy zostaje zablokowana, aż do momentu, w którym nasze pkt spadną poniżej tej wartości. Nie ma więc banów za przekroczenie limitów.
    7. Straty doświadczenia wyglądają następująco:
      • Z czerwoną czaszką - 6%
      • Bez czerwonej czaszki, bez błogosławieństwa życia - 3%
      • Bez czerwonej czaszki, z błogosławieństwem życia - 1.5%


    Jak sami widzicie - rozgrywka na świecie pvp stanie się bardziej emocjonująca i nie ma co ukrywać - trudniejsza. Chcemy jednak umożliwić autentyczne walki między Graczami, bez obaw o bany.
    Mamy nadzieję, że zmiany sprawią, iż potyczki między klanowe staną się jeszcze bardziej emocjonujące, a walka o władze na serwerze będzie nieustanna i zaciekła!

  • INNE
    Listę wszystkich zmian opublikujemy w momencie wprowadzania aktualizacji (jest ich na prawdę sporo...). Warto jednak wspomnieć już dziś o pewnych aspektach.
    Zwiększyliśmy limit poziomów umiejętności do 200. Co za tym idzie posiadane obecnie wartości zostaną odpowiednio przeliczone i zaktualizowane.
    Strona gry została napisana na nowo. Pozwoli to na wprowadzenie wielu systemów jak i wyeliminuje pewne błędy.
    Dodaliśmy możliwość spania w gildiach, do których należy nasza postać. Umożliwi to zdobywania bonusu graczom, którzy nie posiadają własnego domku.
    Nowy system zużywania się ekwipunku, który można będzie naprawiać przy użyciu młotków płatnerskich, wzbogaci i urozmaici rozgrywkę na każdym etapie gry.
    I wiele, wiele więcej!

Niebawem zostanie otworzony publiczny serwer testowy, na którym sami będziecie mogli przetestować i ocenić większość nadchodzących zmian.
W następny piątek pojawi się trzecia zapowiedź, której tematem przewodnim będą zmiany w czarach oraz profesjach.

Tymczasem na dziś to wszystko. Czekamy na Wasze opinie!

Administracja Altaron.pl

Komentarze (103)

2014-04-11 19:58:22 Altrel

Zapowiedź I

Witajcie drodzy Gracze!

Nadszedł czas na pierwszą zapowiedź zbliżającej się wielkimi krokami aktualizacji!
Dzisiejszym tematem przewodnim będą nowe wyzwania, które dla Was przygotowaliśmy.
W zadaniach, nad którymi pracowaliśmy, duży nacisk położyliśmy na opis fabuły, w jakiej znajduje się Gracz. Podczas rozmów z NPC będziecie mogli dowiedzieć się wiele interesujących faktów na temat historii Królestwa jak i o wydarzeniach z czasów dzisiejszych. Chcieliśmy również, by wyzwania były długie i wymagające, a nagrody, które będziecie mogli uzyskać - satysfakcjonujące nawet dla najbardziej wybrednych.

Cytat:
Służba w szeregach Smoczych Jeźdźców wymaga poświęceń. Szczególnie, gdy podszywamy się pod inną osobę i stąpamy po kruchym lodzie... Czy w chwili próby podołasz wyzwaniu, które narzuca Ci los? Czy stawisz czoła złu, jakiego dotąd nie widziały te ziemie? Jaką drogę wybierzesz? Mroku? Światła? A może jeszcze inną? Zdołasz rozwikłać misterne intrygi i spiski? Zdobędziesz się na odwagę i stawisz krok do przodu?
Od Twoich decyzji zależeć będzie los tego świata...

Spotkasz tych, których wolałbyś nie spotkać...


Zobaczysz to, czego wolałbyś nie widzieć...


Kto wie? Może nawet uda Ci się wzbić w powietrze na jednym ze smoków!


Przeciwnicy będą podstępni i silni!


Od tego, jaką ścieżkę wybierzesz będzie zależało kogo (lub co) spotkasz na swojej drodze.

Cytat:
Po raz kolejny wojna, która nas otacza, daje się we znaki. Zapasy się kurczą, a ochotników z Archipelagu Licor wciąż przybywa. Nie dopuść do kryzysu i przyczyń się do uratowania gospodarki w Królestwie!

Praca dla armii nie polega jedynie na walce z najeźdźcą. Równie ważne są zapasy, o które trzeba dbać.


Weź udział w szeregu interesujących misji, które rzucą światło na wiele intrygujących spraw.

Cytat:
W ciemnej głuszy, gdzie matka natura może odetchnąć, pewien badacz pracuje nad dziełem swojego życia. Człowiek ten zwiedził niemalże cały świat i ma wiele ciekawych historii do opowiedzenia, lecz najpierw musisz zapracować na jego szacunek. Odkryj tajemnice, które skrywa starzec i zmierz się z siłą czystej natury!

Edmund niechętnie powie coś więcej dla młodzieniaszków, których nawet nie zna...

Czy to wszystko? Oczywiście, że nie! Nie zdradzimy Wam jednak wszystkich misji, które będą tylko czekać na odkrycie!
Mamy nadzieję, że szereg nowych wyzwań, przed którymi staniecie, zaspokoi Waszą chęć doświadczania przygód w Altaronie na dłuższą chwilę!

Następnej zapowiedzi, w której poruszymy tematy nowinek i usprawnień technicznych możecie spodziewać się już w nadchodzącym tygodniu!

Administracja Altaron.pl

Komentarze (42)

2014-04-10 22:01:56 pregusia

Podsumowanie eventu

Klucznik Ignacy, który opiekuje się majątkiem rodziny Bekalelu przekazuje najszczersze podziękowania wszystkim tym, którzy przyczynili się do odzyskania zrabowanego majątku!

Mimo, iż nie udało odzyskać się wszystkich zrabowanych sztab złota, wynik i tak jest imponujący! Na obu serwerach, bohaterowie zdołali zebrać aż 261 z 600 dostępnych do zebrania sztabek!

Ignacy, wśród zwróconych dóbr, odnalazł również nienależące do rodziny Baronów przedmioty, które zapewne pochodzą z innych rabunków. Postanowił więc, że te cenne znaleziska zostaną przeznaczone na nagrody dla najbardziej zasłużonych. I tak oto:
  • Na serwerze PVP:
    1. Arch Enemy - 29 sztabek - Święty sokół oraz 20 dni statusu szlacheckiego
    2. Tomurek - 17 sztabek - Sygnet oraz 10 dni statusu szlacheckiego
    3. Loyx - 15 sztabek - Malutki stateczek oraz 10 dni statusu szlacheckiego
    4. Kaja - 10 sztabek - Kostka do gry oraz 5 dni statusu szlacheckiego
    5. Ex aequo Vojuva, Big Wizard, Mikelord - 3 sztabki - Kostka do gry oraz 3 dni statusu szlacheckiego

  • Na serwerze NON-PVP:
    1. Pogromczyni Zla - 50 sztabek - Święty sokół oraz 20 dni statusu szlacheckiego
    2. Eletrix - 47 sztabek - Sygnet oraz 10 dni statusu szlacheckiego
    3. Matt The Healer - 37 sztabek - Malutki stateczek oraz 10 dni statusu szlacheckiego
    4. Whispers - 3 sztabki - Kostka do gry oraz 5 dni statusu szlacheckiego
    5. Cichy Magik - 2 sztabki - Kostka do gry oraz 3 dni statusu szlacheckiego
Gratulujemy zwycięzcom i dziękujemy wszystkim zaangażowanym! Nagrody trafią niedługo do Waszych skrzynek depozytowych w Neolith, status szlachecki możecie aktywować na stronie. Osoby, które nie wzięły udziału w wydarzeniu mogą żałować, bo jak widzicie wielu rabusiów uciekło, a co za tym idzie szanse na zdobycie nagród do samego końca były ogromne.

Administracja Altaron.pl

Komentarze (54)

Status szlachecki

Serwer Altaronu jest

WŁĄCZONY


Dołącz do grona bohaterów!

Miejsca nie zabraknie!


Ostatnia aktualizacja klienta:
10.03.2014